Wednesday 4 January 2012

Bencana alam..

Assalamalaikum w.b.t

Rasanya dh lama x update status sbab busy sangat nk prepare for everything before masuk campus balik..

Hari ni adalah hari kedua kita orang pegi kuliah and disebabkan bencana alam yang menimpa di Kuching ni jadi class kami di cancelkan sbab pihak admin takut something bad might happen to the student because jalan otw pegi klas banjir..

Now,aku rasa sngat2 boring sbb x tau nk buat pa..pstu aku dengar pulak ada budak skolah kt dpn campus kita orang da sorg budak jatuh longkang and now pak cik2 and abang2 polis,prtahanan awam n bomba tgh crik budak tu..harap2 budak tu selamat lh..kesian pulak aku dengar,mungkin dia x prasan longkang tu x ditutup kot yelah nama pun banjir,kalau aku pun,aku pun x nmpak..

So,sekian saja entry kali nie..Bye..

2 comments: